4 - Books

Mesti anda pernah terbaca post ni
Lepas tu mesti baca post ni kan
Kan lepas tu sambung post ni pulak
Seterusnya post ini
Sekarang kite sembang pasal ni pulak

Buku ye. Aku ni bukan jenis penggemar buku la.


Ok dulu2 sangat gemar komik doraemon.
daripada cerita pendek sampai cerita panjang ada.
tapi tak fully collection pun dari 1 sampai habis.
sebab dulu2 tak reti nak beli kat ne.
kedai buku area umah aku ni ade jual tapi lengkap.
 sekarang dh tak tau mana pegi komik2 ni.


 Dulu2 juga minat baca ujang.
tapi tak ingat la bile stop baca ujang ni.
maybe pada satu waktu tu tak cukup duit nk beli ujang.
pastu dah lama tak beli.
last2 tak folow dah keluaran die.


Seangkatan dengan Ujang ade pulak Blues Selamanya.
Majalah ni aku folow dari no1 lagi.
pastu tak tau isu no bpe ntah tak jual dah kat kedai buku area umah aku ni
majalah ni banyak folow cite2 panjang die.
semenjak tak jumpe keluaran seterusnya terus tak baca dah.
tapi koleksi majalah ni masih ada.
tak tau nk buat apa banyak2 ni.
buang je kot satu hari nanti.


Ok currently di bulan Ramadhan ni tengah nak mengkhatamkan Al-Quran.
dah ketinggalan la.
hari ni dah masuk hari ke-26 tapi aku masih kat juz 23.
Insya Allah mesti habiskan dalam bulan Ramadhan ni gak

that's all for now
tq

Comments

faizbotol said…
nak khatam??fuyooo..good luckk...aku dah jauh ketinggalan..
Asyraf Azizan said…
insaflah wahai botol. jgn nk bc gempak je.huhu
faizbotol said…
hehe..aku bru juzuk 13..huhu...insyaallah..
Asyraf Azizan said…
xpe.janji abiskan.tak dpt bulan ni, bulan depan. kalo xdpt gak atleast tahun ni. cube buat setahun sekali khatam.hehe
faizbotol said…
hehee..ok2...aku try..kite wat majlis khatam quran utk aras kiter..heehe

Popular posts from this blog

Majlis Perkahwinan Nik dan Tuba