U Follow Me, I Follow U

Thursday, August 30, 2012

Gangnam?

Tiba-tiba Malaysia telah dilanda dengan fenomena Gangnam Style ni.


Aku tak paham macam mana fenomena ini boleh berlaku.
Tapi pengaruhnya amat kuat sampai dalam beberapa minggu je dah banyak parody yang dibuat.
Semuanya kuasa pengaruh Facebook dan Youtube yang mempopularkan Gangnam Style ni.

Wednesday, August 29, 2012

Nikmat ditarik balik

Assalamualaikum dan selamat hari raya semua...

Isnin lepas baru kembali ke UPM selepas cuti raya.
Petang-petang macam biasa main futsal dengan rakan-rakan.
Namun malang itu tidak berbau,
ankle kiri injured kembali.
Ini kali kedua ankle kiri injured.
Injured lama tak habis pulih lagi, dah bertambah lagi.
Tak pasal-pasal kene berehat untuk beberapa hari ni.
Tapi ok gak, boleh buat puasa 6 sambil rehatkan kaki. hehe...
Apa-apa pun kita kenalah mensyukuri nikmat tuhan sebelum ia ditarik balik.
Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara. hehe...

Selamat Hari Raya Aidil Fitri
Maaf Zahir & Batin




Berehat bersama Rooney. hehe...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...