Tak payah nak SPAM sangat la



Zaman sekarang ni penipuan internet sangat banyak dan berleluasa. Ni contoh emel yang kononnya dari CIMB. Nak tau sesuatu emel itu SPAM atau tidak, halakan cursor mouse ke arah address emel tu dan tengok sama ada emel itu mencurigakan atau tidak. Contoh macam gambar ni kompom2 la menipu. Lagi pun setiap bank dah inform yang mereka tak akan emel apa2 kat kita kan. So berwaspadalah wahai kawan2...



Comments

Popular Posts