U Follow Me, I Follow U

Tuesday, February 28, 2012

Wishlist 2012

Dah lama tak buat wishlist
Tahun 2010 buat tapi 2011 terlepas buat wishlist.
Antara wishlist yang telah berjaya ditunaikan ialah



Gadget BOSS Metal Zone MT-2





Rechargeable Battery MAHA IMEDION






Wide Lens Tokina 11-16mm f/2.8







Canon 550D + Battery Grip





Acoustic Guitar



------------------------------------------------------------------------------------------
so sempena 2012 ni, 12 wishlist perlu di target.hehe
selamat memburu...







Canon EF 50mm f/1.4 USM
Dah lama target lens ni. Tapi masih tidak kesampaian.hehe
Terasa nak main potrait yang cantik bersama bokeh yang membunuh.




Canon 580EX II Speedlite
Upgrade skit flash kepada yang lebih power




Tripod
Tripod takde lagi. 
So susah nak main night shot and startrail.hehe...


Camping Stove
Ok ni peralatan camping yang agak penting.
Kalo x mcm mana nak memasak.hehe...




Inflatble Mat
Tikar/tilam untuk tidur yang lebih empuk dan sempurna ketika berekreasi.



Haversack
Beg haversack yang ada sekarang dah tersangat uzur.
Beg yang berkualiti diperlukan bagi menampung beban yang banyak serta selesa untuk dipikul.



Bass Guitar
Item ni dah lama berada dalam wishlist. 
Sampai sekarang tak dapat lagi.
Nak belajar main bass pulak




Acoustic Guitar
Gitar yang ada sekarang dah ok dah.
Tapi kurang sedap perasaannya.
Jadi nak upgrade skit.hehe...



Amplifier Marshall
Item ni pun dah lama berada dalam wishlist.
Amp untuk gitar elektrik dah ada.
Tapi kuasa dia tidak begitu kuat.
Jadi perlu upgrade!



Air Cond
Ok bilik saya sangat panas ketika cuaca panas terik.
Bantuan aircond diperlukan.



Jam Suunto
Dah lama rasanya tak pakai jam.
Kali ni nak rasa pakai jam outdoor plak.
Ade mcm2 function.hehe...



Triton
Ni item yang paling bernilai.hehe...
Ade 4WD ni baru best masuk hutan

0 expressions:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...