U Follow Me, I Follow U

Thursday, September 15, 2011

Hari ni topap naik 6%



hari ini 15 september 2011
sepatutnye harga topap dah bertambah 6%
nasib baik tangguh
tapi alang2 tangguh baik tak yah buat terus
kepada peniaga2 topap harap tidak membuat penipuan dalam penjualan topap
janganlah kita mencari rezeki haram

 

ni koleksi kat topap aku masa zaman dulu2
masa kemas bilik aritu terjumpe blk
skrg dh xde dah kot kad topap macam ni
aku pun topap guna cimbclicks je.hehe...


















5 expressions:

rubi @ cawan2 said...

bukan kena caj jugak ke kalo pakai cimbclicks tuh?

ps: sehari se-hengget, lama2 jadi sejuta

Asyraf Azizan said...

@rubi @ cawan2

haah kene cas gak

faryHyn fatHyn said...

ye agree aku pun gna cimbclick je skang..hehe kejap je dh dpat kredit..

APAN said...

tu bukan mcm terjumpa dah tu ma...tu mcm koleksi peribadi dah tu.haha...bnyak kot...

Asyraf Azizan said...

@faryHyn fatHyn
haah cimbcliks senang.

@APAN
hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...