Hari ni topap naik 6%



hari ini 15 september 2011
sepatutnye harga topap dah bertambah 6%
nasib baik tangguh
tapi alang2 tangguh baik tak yah buat terus
kepada peniaga2 topap harap tidak membuat penipuan dalam penjualan topap
janganlah kita mencari rezeki haram

 

ni koleksi kat topap aku masa zaman dulu2
masa kemas bilik aritu terjumpe blk
skrg dh xde dah kot kad topap macam ni
aku pun topap guna cimbclicks je.hehe...


















Comments

rubi @ cawan2 said…
bukan kena caj jugak ke kalo pakai cimbclicks tuh?

ps: sehari se-hengget, lama2 jadi sejuta
faryHyn fatHyn said…
ye agree aku pun gna cimbclick je skang..hehe kejap je dh dpat kredit..
APAN said…
tu bukan mcm terjumpa dah tu ma...tu mcm koleksi peribadi dah tu.haha...bnyak kot...

Popular Posts