Theater Group Fifth Terbaik!




Semalam pergi tengok show TGV. Cite PERISTIWA DI ZOO arahan Najla lakonan Jali dan Nan. Persembahan mereka semalam memang mantap. Aku suka tengok riak wajah Nan. Truely an actress. Layaklah die menang pelakon wanita terbaik 2 kali berturut2 FESTIK yg lepas. dan aku rasa die layak menang lagi FESTIK kali ni.hehe...Lakonan Jali juga terbaik. Ini kali pertama aku tengok die beraksi dan lakonan die memang best. Die memang berbakat!

Nan yang membawa watak Jo merupakan stranger yang datang ke sebuah taman di mana Pian, yang dibawa watak oleh Jali, selalu duduk. Dan dari situ mereka bersembang sehingga terjadinya PERISTIWA DI ZOO...

Bile tengok crew TGV bekerja teringat waktu aku suatu masa dahulu...

Crew lelaki2 hensem.

ARCA merupakan produksi pertama aku di K5. Memegang jawatan sebagai penata bunyi dgn pigok. Pengalaman pertama dalam dunia teater.

kat konti Panggung Percubaan UPM (sempat merasa.huhu)


Crew audio bersama pengarah yg gile, Azah

TGV masa malam anugerah FESTIK 2008


Tengok teater semalam, TGV masih berbisa!

PROUD TO BE ONE OF TGV CREW A LONG TIME AGO

CONGRATULATION THEATER GROUP FIFTH!

p/s: gmbr show kat sini

Comments

rubi said…
sinopsis plis.. huhu..
Asyraf Azizan said…
itu jela sinopsis die. sembang2 je.hehe
suly said…
me too~
proud to be one of them~ ;)

Popular posts from this blog

Majlis Perkahwinan Nik dan Tuba

My Movie Review: Rock Oo