KHURAFAT!!!

Semalam tgk cite KHURAFAT. dah lama tak tengok cite seram melayu kat wayg. Suasana memang best bile penonton bagi respon terkejut dan sebagainya.hehe...

Overall cite ni menarik. Pengarah pandai twist watak yang mengamalkan khurafat tu. sampai aku pun tertanya2 sape yg punye keje sebenarnye. mula2 ade 3 orang suspek. makcik cleaner, anna then aishah. tapi tiga2 bukan. ceh...

Sekarang ni aku tengok industri filem melayu banyak konsep cite seram. Tapi cite seram ni masih mengekalkan elemen yang biasa2 iaitu seram jenis tekejut2 dengan sound effect yg mendebarkan. well elemen ni masih berkesan dan cite ni best. tahniah mr director.

Tapi ade gak part cite ni yg aku x suke. aku tak suke adegan mimpi. efek seram dah jadi, dah klimaks tapi rupe2nye mimpi. spoil betul part ni.

So utk cite ni aku kasi 3.5 star je. aku bukan peminat cite seram pun.huhu... tapi suke effect suspen die.nice...

Kepada penggemar cite2 seram, cite ni worth utk ditonton.

Comments

3.5 jer? huhu menurunkan semangat aku nak g tgk kat wayang. Tunggu vcd jer la :p
i M a Z a i M i said…
not bad la cerita ni. tp, bagi sy, kureng juga rencahnya. cerita ni gelap sgt!
adyllbbs said…
ouhoo.. nak tgk promo mcm best~~
Asyraf Azizan said…
paan: aku bkn penggemar cite seram. sbb tu kasi satr ckit2 je.huhu

ima: haah cite ni gloomy semacam je. xcukup lampu kot

dila o beng: g ar tgk. best gak. kalo brani tgk sorg2 la.huhu

Popular posts from this blog

Majlis Perkahwinan Nik dan Tuba