Word...

seorang sahabat aku pernah berkata,
jika kita sayangkan seseorang itu,
lepaskanlah dia,
kalau dia kembali balik,
bermakna dia memang jodoh kita...

Comments

Mira said…
btol..btol..aku pn slalu dengo.
syg asyraf said…
tapi bgaimana kalo trpaksa????
fazli said…
jodoh itu antara rahsia Allah yg plg kita nak tahu..
juz chill up man~
dyll said…
ea...
slalu gk dgr..
=))
budak_ORGANIK said…
aku sngt stuju ngn statement itu....

jodoh takkn kemana......

kadang2 org tak sedar akan kehadiran diri kita...tp lambat laun....tanpa paksaa...mereka akan kembali kepada kita....sekiannnnnnnnnnnnnn
sara chan said…
tul2!~
hurm3.. if n only if~
tp jgn sesekali cube lpskn kalu xsggup kehilangan..
wohoo~
eM. said…
dun let go if you knoe her heart is with you..

i cant tell you how..only you know it.
bellverse said…
tapi setiap apa yang kita bt dan lakukan pasti ada risiko kan....
jadi jika berani bt berani la hadapi risiko...
berfikir dengan bijak sebelom kita membuat sesuatu keputusan...
Asyraf Azizan said…
terima kasih semua...
aida said…
hurrmmm...sounds a lil serious here..nway, an advice from me, take it slow k, its a long journey.. :)
rubi mengarot said…
saya pon nak tmbh nasik kat sini
wahai asyraf, jikalau x kmbali
cari yg len cepat2
hdup ni sgt pndek sbnrnye
x esok, lusa dah babai

Popular Posts