U Follow Me, I Follow U

Friday, January 9, 2009

New Year 2009

Selamat Tahun Baru 2009

Kali ni baru berkesempatan nak buat entry tentang new year. New Year kali ini seperti yang aku lalui yang biasa-biasa sebelum ini iaitu tak buat apa-apa pun.huhu...

Semua orang membincangkan apakah azam tahun baru pada tahun ini. Tapi aku ni memang susah nak berazam, jadi baik tak yah buat azam pun. Kalau nak buat sesuatu tu terus je buat.huhu...

Bosan ar citer pasal azam...

Kalau la korang ada RM2009, ape yang akan korang belanjakan.hehe...
Aku...

Hobi lama

@


Masih hobi lama

@



Ni hobi lama juga tapi baru terokai

@





Hobi lama juga, tapi hmm...

@


Ni hobi baru, dan baru nak belajar

@


Ni untuk kegunaan hobi lama, tapi baru nak gilap (Camping)

@

Ni memang hobi lama dan evergreen.hehe...
main game.huhu

.....................................................................................................................

Jadi yang manakah menjadi pilihan hati...
......impian......
....impian....
..impian..

3 expressions:

Mira said...

aku nk amik lesen moto,pas2 beli moto,pas2 g keje naik moto..hehe

fazli said...

semoga bertambah lagi hobi kamu..

Asyraf Azizan said...

baik ko amik kete.leh bwk aku jln2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...