Teluk Senangin, Perak

Cuti sem kali ini aku dah tempuh 3 camping. Camping yang pertama adalah jenis kursus. KJR nama dia. Program dibawah Kolej Kelima UPM. Banyak mengajar aku tentang camping dan survivor. Bacalah pada entry yang lepas mengnai KJR X.

Kemudiannya ke Penang. Taman Negara Penang. Di Teluk Duyung atau Monkey Beach. Mana satu ntah nama dia. Tempat tu memang dah biasa pergi sebelum ni. Jadi dah biasa dengan persekitaran sana. Kira boleh hidup ar kat Penang tu. Kemudahan pun dah banyak sekarang.

Baru-baru ini di Teluk Senangin, Perak. Suatu trip yang dirancang oleh aku dan 2 orang rakanku iaitu paan dan ubi. Kami yang rancang 100%. Tempat tu pernah dikunjungi oleh paan sekali sebelum ni. Jadi dia suggest tempat tu.

Tempat tu memang best dan agak terpencil. Boleh dikatakan macam Teluk Kemang, tapi tak ramai orang. Tiada resort atau hotel yang besar-besar. Hanya chalet kecil-kecil dan rumah para nelayan. Pantainya masih bersih tapi air laut agak dalam dan merbahaya. Arus agak menarik. Mungkin sebab musim tengkujuh sekarang kot.

Apa-apa pun, memang best la tempat ni. Apa yang menarik pada camping kali ini, kami ada mengenakan seorang sahabat kami. Birthday dia pada 8 hari bulan. Kami sambut awal ar. huhu...

ahhhh....


ball time


kami menang 5-0



yeahhh...


lubang digali


mangsa ditanam


hehe


happy birthday dude


kepenatan

Comments

Anonymous said…
buli besday boy lagi....
Asyraf Azizan said…
mana ada buli. selebret je.hihi
Sara-Chan said…
eh..bday bell pn 8hb gaks..

Popular posts from this blog

Majlis Perkahwinan Nik dan Tuba

My Movie Review: Rock Oo