To All My Friends...

adakah anda masih bersama saya...

Comments

lame tidak ketemu dan bersembang bersame kamu..bz nmpknye die...

sudahlaa lehe =))
R U B I said…
bersama kamu? ye..
saidSAIFUL said…
ya... kami masih lagi bersama anda dlm rancangan "Chipmunk & Chemong"
aDyLL said…
ye..sy masih bersama2 wlopon tidak kelihatan di mata..
=))
AKU said…
nk ckp ni...

sy sntiase brade dgn kamu...

muehehehehehe...
eM. said…
ada yg tidak bersama kamu?
dotYangMalasLogIN said…
beb.. kita kawan kan???
yaa wat la ape pun.. kami tetap kawan...
Chemong said…
ye...sentiasa bersama...jangan risau..

to epul:
ape kes rancangan "Chipmunk n Chemong" 2 cam aku termasuk sekali jer..ehm..
epul said…
to chemong:

eh... kamu terasa apasal?? hehe.. ttb2 terasa nak buat rancangan tu.. sbb mcm menarik je.. skejap di atas, skejap di bwh..mcm tayar moto lehe...hehe
ha ngumpat aku la tuh
abgchemong said…
eh..eh..kamu terasa ke?
chemong said…
tayar moto ek..jangan ditegur kang pancit..menangis lagi kang..huhuhu
pancit tiup ar.huuhu...
chemong said…
nak tiup?? nak senang ker?? :p
sara chan said…
mcm dj pnye ayat dah..hehe

Popular Posts