hai saya yeop...

hai saya yeop,
saya tinggal di blok baung,
tempat tidur depan bilik 1004 dan 1003,
orang yang selalu mengambil berat tentang saya tinggal di bilik 1003,
saya buang air di tandas,
tapi tak reti flush lagi,
muehehehe...

cak! sayalah yeop


ni bilik saya


orang ni yang selalu jaga saya


laparr... nak makan...

Comments

i M a Z a i M i said…
kirim salam dgn yeop ea..
i'm a cat lover(wlopun suka bertindak kejam trhdp binatang peliharaan) =p
sara singgah2 jups said…
yeop meow!
ko bela ke lehe?
eM. said…
cumey sungguh!!!
rubi d kureng suke kucheng said…
kucheng ni kan..
ko x rasa ke
nih kucheng baka mahal punyer?

(saja wat persoalan sendirik)
Asyraf Azizan said…
bkn aku bela la.

yeop jwb waalaikumsalam
Anonymous said…
dh mcm photojournalis ko ni...ahaks...


p/s : seksi ler org yg slalu jge yeop2...muahahahahaha
pijoi said…
dia ni kan...
mcm kenal...
ko lah dlu x flush time b***k kat toilet GF...
sampai aku rela tahan dan terus menahan sampai x tahan....

najis dia nie busuk giler...
naseb ko tuka port....
Asyraf Azizan said…
najis beliau memang semerbak kasturi yang dh expired.huhu
chemong said…
wah untung nyer yeop....kejor yeop kejor
Asyraf Azizan said…
yeop ni keje tido je. camne nk men kejar2
aDyLLa said…
yeop ni asal perak ke??
kejo yeop kejo..
=))
(sj menyinggah)
menarik2...
Asyraf Azizan said…
dh org perak yg jg beliau

Popular Posts