Aku Ingin Pulang...

"sudah ar lehe"
kenapa tiba-tiba aku dapat mesej macam ni,
apa salah aku,
aku buntu...
nak baliklah...


sebenarnya aku dah lama tak balik rumah,
sejak kebelakangan ini ramai kawan-kawan aku yang pulang ke kampung halaman masing-masng,
rumah mereka jauh,
boleh juga nak pulang sebentar,
rumah aku dekat,
kemudahan pengangkutan pun ada,
tapi tiada masa untuk pulang,


nasib baik dia pujuk,
nanti la balik,
belum tiba masanya...

Comments

chemong said…
maafkan saya..jangan lah balik..nanti kita balik sama2 ye...
epul said…
ha..ah..pegi ar balik.. kamu tu dah lama x balik.. pas kemerdekaan ni take ur time.
dila o said…
daku pn x balik gk lehe...
nun jauh disana...
tape2..
eaa...si dia suh blik tu,blik lewr..
=))
ahah..bkn aku kan yg anta msg itu??walauponn ko slalu berkate padeku "sudahlaa beLL"..aku tak pernah kecik at..sob3..emo d cni..huhu..akher kate..."sudahlaa lehe" hhuhuhu =))
AKU said…
aku blik puase nt...

Popular Posts