U Follow Me, I Follow U

Monday, August 18, 2008

Aku Ingin Pulang...

"sudah ar lehe"
kenapa tiba-tiba aku dapat mesej macam ni,
apa salah aku,
aku buntu...
nak baliklah...


sebenarnya aku dah lama tak balik rumah,
sejak kebelakangan ini ramai kawan-kawan aku yang pulang ke kampung halaman masing-masng,
rumah mereka jauh,
boleh juga nak pulang sebentar,
rumah aku dekat,
kemudahan pengangkutan pun ada,
tapi tiada masa untuk pulang,


nasib baik dia pujuk,
nanti la balik,
belum tiba masanya...

8 expressions:

chemong said...

maafkan saya..jangan lah balik..nanti kita balik sama2 ye...

epul said...

ha..ah..pegi ar balik.. kamu tu dah lama x balik.. pas kemerdekaan ni take ur time.

Edward The Great said...

insya Allah...

dila o said...

daku pn x balik gk lehe...
nun jauh disana...
tape2..
eaa...si dia suh blik tu,blik lewr..
=))

Edward The Great said...

sape suh balik?

b E e L a t H i R a said...

ahah..bkn aku kan yg anta msg itu??walauponn ko slalu berkate padeku "sudahlaa beLL"..aku tak pernah kecik at..sob3..emo d cni..huhu..akher kate..."sudahlaa lehe" hhuhuhu =))

AKU said...

aku blik puase nt...

Edward The Great said...

selamat berpuase

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...